wtorek, 14 lutego 2012

Faza Testowa - Express Solution Fluid Clear Skin Pore Minimizer

Tydzień temu wprowadziłam do swojej pielęgnacji kolejną nowość, tym razem produkt, który teoretycznie powinien pomóc mi zwalczyć rozszerzone pory. Niestety zdjęć kartonika, składu, ani niczego w tym stylu na razie nie będzie, ponieważ kartonik wcięło podczas przeprowadzki - do recenzji na pewno dokopię się do niego. ;)

Tymczasem wrzucam zdjęcia - fluid ma przyjemną konsystencję, bardzo lekką, jest niebywale wydajny - ja stosuję go jedynie na na noc na policzki i nos.
Ma dziwny zapach oscylujący pomiędzy zieloną herbatą a eukaliptusem. Na chwilę obecną - tydzień stosowania - nie odnotowałam żadnych skutków ubocznych - efektów również nie odnotowałam, ale te mam nadzieję niebawem się pojawią ;)
Buteleczka ma pojemność 30ml i zaopatrzona jest w pompkę. Upolowałam go podczas wyprzedaży za 19pln. Z opisu wnioskuję, że jest to marka własna Sephory. Recenzja pojawi się za kilka tygodni ;)

5 komentarzy:

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...