poniedziałek, 30 maja 2011

A.d. Recenzja - L'Biotica - Regenerujący krem do rzęs

Zauważyłam, że zapomniałam o istotnym szczególe - opakowanie - 10ml tubka w kartoniku.
Cena - ok. 15pln, dostępna na pewno w Super - Pharm.
Podsumowanie - nawet przy takiej ilości irytujących szczegółów związanych z formułą produktu, czy z jego aplikacją, ja jestem zdecydowanie na tak. Rezultat rekompensuje w 100% te niewygody. Zwłaszcza, że to bardzo osobiste odczucie i niekoniecznie mogą to być rzeczy denerwujące dla kogokolwiek poza mną ;)

m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...