środa, 24 sierpnia 2011

Faza testowa - Clinique - Even Better Clinical Dark Spot Corrector

 
Mniej więcej dwa tygodnie temu rozpoczęłam walkę z przebarwieniami na mojej skórze. Niestety, po niedoskonałościach, słońcu i ciąży zostało mi na buzi trochę pamiątek i mam nadzieję pozbyć się ich właśnie dzięki Even Better Clinical Dark Spot Corrector, które przy okazji powinno ujednolicić kolor skóry, rozjaśnić ją i dodać jej blasku. Wiążę z tym produktem naprawdę duże nadzieje :)





Producent - Formuła opracowana dermatologicznie, by zapewnić bezpieczne
i komfortowe stosowanie. Potwierdzona poprawa kolorytu skóry
w 53%.* Jest idealny dla skóry, która nie toleruje żadnych innych wieczornych zabiegów pielęgnacyjnych. Stosuj go spokojnie, długotrwale. W zaledwie 4 tygodnie ciesz się bardziej jednolitą, promienną karnacją, a po 12 tygodniach zauważysz widoczne zmniejszenie się ciemnych plamek, starczych plamek i śladów po trądziku.* Stosuj dwa razy dziennie. Nigdy nie zapominaj o filtrze przeciwsłonecznym. 



Pierwsze wrażenia jak na razie są pozytywne, serum ma wspaniałą konsystencję i teksturę, aplikacja jest bardzo przyjemna. Produkt ładnie się wchłania i bez problemu można rozprowadzić na nim kolejne produkty - nie roluje się i nie waży.

Nie mogę już doczekać się pierwszych zauważalnych efektów działania Even Better. Mam nadzieję, że serum sprawdzi się i pozwoli mi cieszyć się piękną, jednolitą i promienną cerą ;)

m.m.

3 komentarze:

  1. brzmi interesująco, daj znać za miesiąc, czy jest jakaś zmiania w stanie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam oczywiście, natomiast już po tych dwóch tygodniach widać, że skóra jest rozjaśniona i bardziej promienna, co mnie bardzo cieszy ponieważ przez wieczne niedospanie najczęściej bywała ziemista i szara ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...