wtorek, 3 stycznia 2012

Zachwycające... 2011 - Odkrycie Roku


 Zaskoczenia z pewnością w tej kategorii nie będzie, ponieważ mniej więcej od września, kiedy zauważyłam pierwsze efekty zmian, wiadomym było, że zwycięzca może być tylko jeden

- a zatem - Odkryciem Roku 2011 jest Naturalna Pielęgnacja włosów.
Od momentu, w którym zamieniłam produkty drogeryjne, a nawet fryzjerskie, które i tak na tle tych drogeryjnych wypadały rewelacyjnie, na pielęgnację naturalną, bazującą na hennie, odżywkach ziołowych, wolnych od 'chemii' szamponach i w końcu na olejach, moje włosy zmieniły się nie do poznania. Są błyszczące, puszyste, wyglądają świetnie i zdrowo. Skracam je teraz regularnie tak, by całkowicie pozbyć się tej części, która farbowana była jeszcze środkami chemicznymi. Faktem jest, że tego typu zabiegi wymagają regularności i są czasochłonne, ale nie ma dla mnie już w tej chwili powrotu do 'zwykłych' produktów.
Wszystkie kosmetyki naturalne kupuję oczywiście w Helfach. :)



Jeżeli któryś z produktów interesuje Was szczególnie, dajcie znać, postaram się zrobić dokładniejszą recenzję.
Tymczasem na blogu pojawiły się już recenzje - czarnej henny Khadi, olejku stymulującego Khadi, farbowania henną naturalną, rezultaty tego farbowania oraz oleju Sesa.

m.m.

1 komentarz:

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...