poniedziałek, 24 września 2012

TAG - czyli trochę prywaty ;)

TAG przywędrował do mnie od Ani ;* za co serdecznie dziękuję. Nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy tu w końcu zrobi się 'normalnie' - aktualnie walczę już chyba ze wszystkim, na czele z paskudnym choróbskiem Małej ;/

1.Kosmetyki naturalne..czy te inne i dlaczego... tel mi plis:)?

Z kosmetykami naturalnymi doświadczenie mam tak niewielkie, że w zasadzie nie ma czego opisywać. Jedyna naturalność na mojej półce to produkty do włosów - henna, oleje, szampony.

2.Dlaczego blogujesz?
Między innymi z podobnych powodów, co Ana ;) - moje życie po urodzeniu córy zaczęło niebezpiecznie zamykać się w czterech ścianach i blog stał się dla mnie oknem na świat. Pozostała garstka znajomych, na zgłębiane ambitnej literatury polskiej i jej teorii nie miałam mocy i zaczynałam powoli mieć kłopoty z językiem ojczystym.

3.Czy masz jakieś ukochane seriale?
Nie mam niestety. Kompletnie nieserialowa jestem. Zainteresowała mnie ostatnio jedynie Gra o Tron, w przeszłości namiętnie śledziłam jedynie Desperate Housewives. ;P 

4.Kosmetyk bez którego żyć nie możesz.
Oj i tu mam problem. Ale chyba jednak cienie do powiek.

5.A co tam ...przepis na jakieś pyszne danie też poproszę:)
Włącz ekspress. Naciśnij trzy razy espresso. Dodaj cukru, mleka i ewentualnie lodów, skoro ma być danie. Ma być mocna jak diabli i słodka jak miód. Voila. ;P

6.Co lubisz najbardziej w swoim życiu?
 Zaskoczenia nie będzie - najbardziej w swoim życiu lubię swoje dziecie, czytanie i malowanie. ;)

7.Czy masz jakąś kolejną pasję prócz kosmetyków?
Makijaż i książki - zwłaszcza polską prozę współczesną.

8.Najpiękniejszy moment Twojego życia.

Najpiękniejszy moment swojego życia przeżywam prawie codziennie - kiedy moja córa głaszcze mnie po policzku, kiedy spokojnie zasypia, kiedy wtula się we mnie z niewyobrażalnym dla mnie samej zaufaniem i miłością.

9.Twoje marzenie, największe, najpiękniejsze, jedyne:) 
Nie powiem, żeby nie zapeszać ;)

10.Dziękuję że wzięłaś udział w zabawie:) wrzuć jakieś swoje ulubione zdjęcie:)<3

moje ulubione zdjęcie mnie samej, które eksploatuję bez reszty z prostej przyczyny - niewiele mnie na nim widać ;P

5 komentarzy:

  1. Ciekawy tag :) czasem lubie poczytac, gdyz mozna dowiedziec sie czegos ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobały mi się Twoje odpowiedzi. Co do kawy- mocna, porządna, z mlekiem ale bez cukru :) lody mogą być :P Chociaż wolę je obok kawy niż w niej

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaś nie wypije kawy bez cukru i śmietanki, a najlepiej smakuje ze zwykłym mlekiem:))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i czemu, ach czemu, nie widac Cię bardziej :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...