wtorek, 8 listopada 2011

MAC - Glitter&Ice - zdjęcia Mineralize Eye Shadow oraz Dazzleglass

Kolejna porcja Świąt by MAC ;) Tym razem błyszczyk DazzleGlass w kolorze Dressed To Dazzle - fantastycznym szarym różu z czerwono-złotymi drobinkami /pale dirty pink with red and gold pearl/ oraz Mineralize Eye Shadow Frozen Blue - srebrzysta szarość /blue silver melange/.

Dzisiaj tylko zdjęciaw niedalekiej przyszłości swatche i recenzje wszystkich produktów. :)
DazzleGlass na zdjęciach wyszedł cieplejszy, niż jest w rzeczywistości. 'Na żywo' jest ewidentnie szarawy i chłodny, postaram się pokazać w recenzji :) Te zdjęcia robione są wcześnie rano, stąd tak różne światło porannego słońca :)


m.m.

6 komentarzy:

  1. Napewno nie nałozyłam za mało bo ogólnie sporo jej jest a ja mam teraz krótkie włosy i do tego są dość cienkie, także warstwe miałam grubą. Trzymałam chyba ponad godzinę na włosach w czepku foliowym + ręcznik. Rozrabiałam w ciepłej wodzie tak jak pisało hm..Jedyne co mi przychodzi do głowy to może fakt że włosy były obciążone silikonami? Ale z drugiej strony ja na codzień stosuję bez-silikonowe szampony ,w ostatnim czasie użyłam kilka razy jakiejś odżywki która jakieś tam silikony napewno miała, ale nie wydaje mi się żeby to miało aż taki wpływ. No a kurczę to co teraz widzę to jest napewno mój naturalny kolor:/ Nie wiesz czy czegoś nie zrobiłam źle z tych rzeczy co napisałam? Bo to moje pierwsze farbowanie henną było.

    A Ty jakim kolorem się farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk wygląda ciekawie, chyba podskoczę jutro do MAC'a obejrzeć tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na recenzję błyszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cień jest boski. Kolor błyszczyka natomiast mnie nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, mi takie szarości (cień) nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Wyznania Kosmetykoholiczki - warto ;)

    @ Obsession - :)

    @ lady_flower123 - kolor błyszczyka na tych zdjęciach jest lekko przekłamany, może w rzeczywistości bardziej by do Ciebie przemawiał :)

    @ Simply - ja nie umiem żyć bez szarości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...