czwartek, 17 listopada 2011

Wspomnienie lata pod prysznicem :)

Szybki post, wyjątkowo zakupowy ;)
Obiecałam sobie konsekwentne zużywanie zapasów, ale nie byłam w stanie się oprzeć :) Bardzo lubię żele pod prysznic Luksji, zazwyczaj świetnie pachną, są delikatne, nie robią mojej skórze krzywdy. Dlatego po tą nowość, ponieważ nie wydaje mi się, bym widziała je kiedykolwiek wcześniej, a jeśli nie, to mnie oświećcie, sięgnęłam niemalże automatycznie.

Dostępne są trzy kompozycje zapachowe - z mandarynkami, grejpfrutem, oraz widoczna na zdjęciu papaya&mango. Zapachy tak moje, że już bardziej nie można. Nektar pod prysznic zawiera kompleks witamin A+E+C, oraz wzbogacony został ekstraktem ze wspomnianych owoców. Za 500ml zapłaciłam chyba 8,90pln.
Zapach jest autentycznie obłędny, mam nadzieję, że chociaż odrobina go pozostanie na skórze :)



m.m.

7 komentarzy:

  1. uwielbiam takie owocowe zapachy! na pewno ją wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele Luksji. Pzodrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mango w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele pod prysznic o egzotycznych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  5. O warto wiedziec:) Lubie Luksje wiec rozejrze sie za tym zelem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żele Luksji, bardzo zaintrygowałaś mnie tym produktem. Nektar pod prysznic - sama nazwa sprawia, że muszę mieć to cudo w swojej łazience :) Tylko, ze ja pewnie postawiłabym na mandarynki, mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...