czwartek, 9 czerwca 2011

Nareszcie - MAC Semi Precious ;)

Wreszcie, nareszcie i w końcu - na Temptalii pojawiły się foty promocyjne nowej kolekcji MAC'a ;) Wrzucam dzisiaj na szybko tylko zdjęcia, może później uda mi się uzupełnić to o jakieś info bardziej teoretyczne ;)
Kolekcja jest ogromna i tak jak wcześniej, gdy widziałam pierwsze zajawki nic nie przykuło mojego wzroku, tak teraz nie mogę doczekać się swatchy i jestem bardzo zaintrygowana kilkoma produktami ;)


































m.m.

2 komentarze:

  1. ja jestem bardzo napalona na niektóre cienie... ale pomacamy, kupimy... inaczej nie, bo już sie nacięłam parę razy na zakupy w ciemno (choć używam, bo kosmetyk, to komsetyk i złych nie ma;))

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie za to mocniej serce zabiło na widok tych trzech skarbów, które umieściłam na końcu, zwłaszcza, że po Sakurze zakochałam się w różach mineralnych. a cienie faktycznie muszę dokładniej obejrzeć, ale też wyglądają kusząco ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...