czwartek, 23 czerwca 2011

Recenzja - YEGO Ziaja - Żel pod prysznic

Już jakiś czas temu marka Ziaja wprowadziła na rynek nową serię, tym razem dla Panów. Przetestowałam na swoim mężu dwa żele pod prysznic Activ oraz Sport.
Cała seria YEGO to dość bogata oferta. Znalazły się w niej wspomniane antyperspirant, balsam po goleniu, krem do golenia, krem nawilżający, krem przeciw zmarszczkom, szampon, szampon przeciwłupieżowy, wspomniane żele pod prysznic, żel do golenia, żel do higieny intymnej, żel po goleniu, także naprawdę sporo pozycji.



Obydwa żele pod prysznic mają mniej więcej te same właściwości, więc recenzja będzie dotyczyła ich obu.


Opakowanie - klasyczna 'ziajowa' bardzo prosta w formie butelka, tym razem w kolorze granatowym. Zele mają pojemność 300ml. Kosztują w granicach 6-7pln.
Produkt/Efekt - żele Ziai mają przyzwoity, dość typowy dla męskich linii zapach. W Activ czuć coś na kształt cytryny, być może trawy cytrynowej, natomiast w wersji Sport przeważa wyraźnie wyczuwalny mentol, który dodatkowo zapewnia lekkie uczucie chłodu. Zapach utrzymuje się na skórze dobrą chwilę, natomiast na pewno nie do rana, ani nie cały dzień. Kolor obydwu to również raczej typowa dla produktów dla Panów mieszanina zieleni z niebieskim. Żel ma bardziej rzadką, lejącą konsystencję. Nie jest kremowy. Pieni się przyzwoicie, aczkolwiek ja testując go raz na sobie - byłam zmuszona, ponieważ recenzji mojego męża - 'działa, myje' - którą przedstawiłam już ostatnio, z oczywistych względów nie mogłam uznać za wyczerpującą ;) - więc sprawdzając jak YEGO sprawuje się w akcji, użyłam rozsądnej jego ilości, natomiast mam wrażenie, że wylewając na siebie taką ilość, jaką mają w zwyczaju Panowie, zapieniłabym się znacznie bardziej. Z tego względu również raczej ciężko jest mi obiektywnie ocenić jego wydajność. Na pewno nie jest to produkt odstający jakoś szczególnie w którąkolwiek stronę od innych na tym tle. Nie zauważyłam też żadnej nadmiernej suchości, czy szorstkości skóry.


Podsumowując - moim zdaniem jest to naprawdę przyzwoity produkt, za bardzo przyzwoitą cenę. Generalnie nie pachnie źle, pieni się przyzwoicie, ładnie odświeża skórę.


m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...