środa, 25 lipca 2012

Intergalaktyczna Truskawka od MAC


Nie jest tajemnicą, że Cremesheeny uwielbiam i są to jedne z moich ulubionych wykończeń błyszczyków w MACu. Dzisiaj mam dla Was kolejny odcień z letniej LE Heavenly Creature - Astral.
Odcień Astral to wg. producenta bright yellow pink. Błyszczyk jest fantastycznym odcieniem owocowego  różu z delikatnym srebrnawym shimmerem. Błyszczyk nie jest całkowicie kryjący, pięknie odbija światło, podkreśla opaloną skórę i ma kolor tak świeży jak wspomniane truskawki.






 Inne swatche z tej LE znajdziecie pod tymi linkami -
 Pomadka Venus 
Mineralize Eye Shadow Water
MSF Star Wonder oraz błyszczyk Galaxy Rose

m.m.

25 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie, jednak ciekawa jestem jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie - być może jeszcze w tym, lub w przyszłym tyg. zbiorczy post ze wszystkimi naustnymi produktami MAC, które pokazywałam na blogu w ostatnim czasie ;)

      Usuń
  2. piękny kolor, a jak wygląda na ustach :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo w moim guście.Cała kolekcja niesamowicie mi się podoba. Czekam ,aż w LE pojawi się mój upragniony pędzel 226...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 226 był ostatnio /chyba/ w LE MAC Me Over, więc czasami go wznawiają ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. zostałaś otagowana :)

      http://simplyawoman86.blogspot.co.uk/2012/07/tag-ulubione-kanay-youtube.html

      Usuń
  5. :)
    piękny jest i go uwielbiam:) a wczesniej stronilam od Cremesheen

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się i to nawet bardzo :) Ciekawe jak wyglądałabym w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor :) zastanawiałam się nad jego kupnem, ale zrezygnowałam, bo nie przepadam za błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie za błyszczydłami przepadam najbardziej ;)

      Usuń
  8. pyszniasta ta truskaweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka truskawa, śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...