wtorek, 17 lipca 2012

Kosmos w wersji toxic


Tradycyjnie już MAC w czasie wakacji wypuścił kolekcję mineralną. MSFa Star Wonder, Cremesheena Galaxy Rose oraz pędzel 286 pokazywałam Wam w poście na początku miesiąca. Dzisiaj czas na jeden z dziewięciu cieni dostępnych w LE Heavenly Creature - Water.



Wg producenta Water to - yellow, lime green and blue melange.
Cień ma pojemność 1,8g.
Pigmentacja na sucho jest średnia, a efekt bardzo subtelny. Gdy jednak Water dostanie wody wydobywa się z wszystko na co go stać.
Jest wtedy maksymalnie nasycony, a kolor - czy to zastosowaniu z wodą termalną, czy Fix+ staje się bardzo nietuzinkowy - jest czymś w rodzaju mlecznego, jakby rozbielonego szmaragdu z odrobiną srebrnej szarości, jednolicie pokrywa powiekę i pięknie opalizuje.
To zdecydowanie jeden z ciekawszych cieni jakie widziałam.





 


ekspresowy swatch na oku na Paint Pocie przy użyciu Fix+ /fiolet na dolnej powiece pozostał z poprzedniego makijażu, jak widać nawet nieźle się razem komponują/


 m.m.

22 komentarze:

  1. ta kolekcja mi się w ogóle nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomaluj sie nim jutro to zobacze na zywo:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda dziwacznie, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię dziwaczne i nieoczywiste cienie, można się z nimi fajnie pobawić ;)

      Usuń
  4. kolor jakoś mi się nie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki deszcz na niego pada biedulka :)
    Fajnie prezentuje się na oku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się nie podoba ta kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest ok, nie umieram, ale też i nie przechodzę obok niej całkowicie obojętnie ;)

      Usuń
  7. bardzo ładnie pasuje do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię takich cieni mozaik:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie je uwielbiam - dają niesamowitą ilość możliwości, a jeśli trzeba stanowią makijaż sam w sobie ;)

      Usuń
  9. Aaaaaa pozwoliłaś zmoczyć się biednemu MACusiowi ;) Makijaż bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu jejciu, on taki mokrutki biedaczek :( mam nadzieję, że go szybciutko osuszyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, natychmiast po 'sesji' był suchutki i szczęśliwy ;)

      Usuń
  11. Nie jestem przekonana do fioletu na dolnej powiece (ale może to kestia oświetlenia). Za to góra- mrrrruuu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on już był nieco zjedzony, bo miałam go na oczach od rana ;)
      zmyłam tylko na szybko górę, żeby pokazać Water na oczach, bo to jednak co innego niż na dłoni - ale masz rację światło też było kiepskie, bo cały dzień lało ;)

      Usuń
  12. przepiekny kolorek, taki nietuzinkowy:) w ogole cala kolekcja mi przypadla do gustu, ale ja ogolnie uwielbiam mineraly:) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...