piątek, 22 czerwca 2012

A już niebawem...

 Moje Drogie, przez kilka kolejnych dni jestem po uszy zakopana w Lounge Magazynie, ponadto jutro szykuje mi się urlop od życia i cały dzień w ukochanym Krakowie, dlatego przez moment będzie mnie tu mniej, ale w połowie przyszłego tygodnia powinnam być już na dobre z powrotem, a wraz ze mną - między innymi - poniższe tematy. Jeżeli któryś interesuje Was szczególnie - dajcie znać, a postaram się nadać mu podwyższony priorytet.
  •  Korektory - mały przegląd poniższych /+ rozbitego w drobny mak Pro Longweara/ oraz opinie na ich temat


  • Miód z cytryną ;)

  •  Sypańce - Kryolan oraz MUFE - bez przerwy pieję z zachwytu nad Redness Solutions Clinique - pora na moich dwóch pozostałych ulubieńców w kategorii puder sypki
  • Paint Poty MAC - co to jest, jakie jest, jak nakładać i ogólnie co z tym zrobić, by pokochać ;)


 m.m.

16 komentarzy:

  1. Czekam na post o paint potach.Mam tylko jeden ,ale mam też wielką ochotę na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobra ja tu widzę :] poprosze post nt korektorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że będę malutką częścią Twojego urlopu ;) Do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód z cytryną poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych rzeczy od Maca :) Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej ciekawią korektory podoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie Mac paint poty:) mam jeden ale chetnie popatrze na twoje i poczytam o twojej technice:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci dobrze! udanej zabawy :) i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry korektor pilnie poszukiwany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Chętnie poczytam o Point Potach! Zajrzę tu na pewno ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...