sobota, 30 kwietnia 2011

Dla Maluszka - phenome New Born bath emulsion

Co prawda moje testy kremu phenome musiały zostać na moment zawieszone /niebawem mam nadzieję do nich wrócić/ ale by nie tracić czasu postanowiłam sięgnąć po serie dziecięcą marki. Na początek zdecydowałam się na SPF ponieważ słońce operuje już coraz bardziej zdecydowanie, oraz wspomnianą w tytule emulsję do kąpieli.





Producent -Delikatna emulsja do mycia ciała i włosów dla dzieci i niemowląt 
Łagodny preparat myjący dla dzieci i niemowląt już od pierwszych dni życia. Opracowany bez zawartości mydła, na bazie bezpiecznych czynników myjących, organicznych ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych, skutecznie oczyszcza ciało i włosy maleństwa, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej. Nawilża naskórek, koi i wygładza. Preparat jest delikatny w działaniu, nie podrażnia oczu, łagodzi ewentualne swędzenie.

Opakowanie ma pojemność 200ml i jest to brązowa, nieprzezroczysta, jakby mleczna, bardzo ładnie prezentująca się na łazienkowej półce buteleczka z pompką, która nie sprawia problemów w dozowaniu produktu. Jeśli miałabym się już naprawdę bardzo czepiać, to gumeczkę, którą do butelki przyczepiona jest mała ulotka, zastąpiłabym czymś z materiału, wstążeczką np., bo w tej chwili figuruje tam recepturka i jakoś nie pasuje mi ona do całości ;) Oczywiście opakowanie jest w pełni wytworzone z surowców wtórnych.


Sama emulsja ma generalnie trudny do zdefiniowania żółto-brązowy kolor i naprawdę obłędny zapach. Absolutnie świeży, ale delikatny - fantastyczny. Przeznaczona jest do ciała i do włosów. Świetnie się pieni, co mnie - nie wiem czemu - zaskoczyło ;)
Jest bardzo wydajna, jedna pompka wystarcza spokojnie na umycie 1,5 rocznego, dosyć długiego dziecka i to w nadmiarze, na noworodka spokojnie zużyje się nie więcej niż połowę tej 'dawki'. New Born pozostawia skórę maluszka bardzo delikatną.
Zapach niestety nie utrzymuje się jakoś specjalnie długo, a szkoda, bo jest naprawdę rewelacyjny. Umyłam nią twarz, aby być w stanie więcej na jej temat powiedzieć i tu też emulsja phenome zrobiła na mnie pozytywne wrażenie - skóra nie była ściągnięta tylko przyjemnie i komfortowo odświeżona.
Produkt zawiera wodę roślinną ze słodkich migdałów, aloe vera, oraz ekstrakt z melisy lekarskiej, które zapobiegają wysuszaniu skóry maluszków po kąpieli.
New Born może być używany jako żel do mycia, bądź też jako kojący płyn do kąpieli.



Szczerze mówiąc ja do tej pory nie zauważyłam wad New Born bath emulsion od phenome. Poniżej podaję jeszcze skład ze strony producenta:

INGREDIENTS:

Ammonium Lauryl Sulfate**, Decyl Glucoside**, Cocamidopropyl Betaine**, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Water**, Aloe Barbadensis Leaf Water**, Cocamidopropyl Hydroxysultaine**, Lauryl Glucoside**, Stearyl Citrate**, Glycerin**, Aqua**, Babassu Oil Polyglyceryl-4 Esters*, Hydrolyzed Oats*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Melissa Officinalis Extract*, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum*, Panthenol, Citric Acid**, Geraniol***, Buthylphenyl Methylpropional***, Citronellol***, Limonene***


cena - 70pln za 200ml lub 23pln za 50ml.

m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...