piątek, 15 kwietnia 2011

Faza testowa - Luscious hydrating cream - PHENOME

Spotkała mnie dzisiaj bardzo miła niespodzianka - dostałam krem nawilżający młodej polskiej marki produkującej kosmetyki organiczne phenome. Krem Luscious przeznaczony jest do cery suchej, mam więc nadzieję, że sprawdzi się świetnie na moich policzkach.
Wrzucam jeszcze opis kremu ze strony producenta i dużo zdjęć. Od jutra rana rozpoczynam intensywne testowanie ;) Recenzja niebawem. 

Krem nawilżający do cery odwodnionej i suchej   
Aksamitny i bogaty krem do codziennej pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, opracowany na bazie ekologicznych wód roślinnych, organicznych olejów oraz naturalnych ekstraktów. Intensywnie nawilża, wiąże wodę w naskórku, tworzy długotrwałe rezerwy wilgoci, likwidując odczucie spięcia i dyskomfortu. Drobne linie i nierówności ulegają wygładzeniu, skóra zostaje pobudzona do regeneracji, zabezpieczona przed aktywnością wolnych rodników. Wzmocniony płaszcz lipidowy chroni przed utratą wilgotności oraz negatywnym działaniem czynników środowiska zewnętrznego. Skóra odzyskuje równowagę, staje się elastyczna, gładka i miękka w dotyku, zachwyca naturalnym blaskiem i witalnością.









Jak widać kartonik powstał przy użyciu surowców wtórnych, szklany słoiczek z metalową zakrętką, zero plastiku, ogromny plus już na wstępie. Krem pachnie przepięknie, świeżo, niesamowicie po prostu. Cały dzień zastanawiałam się nad tym, czego to jest zapach i właśnie w tym momencie, wąchając go po raz dziesiąty uświadomiłam sobie, że to zapach earl grey'a. ;) No i całe to ECO, organiczne, naturalne, wegańskie. Mam nadzieję, że phenome sprawdzi się idealnie i na jednym produkcie nie poprzestanę ;)


m.m.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...