poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Faza testowa - L'biotica Biovax Opti Cure - odżywcze serum do paznokci

Pozostając w temacie regeneracji zniszczonych paznokci, od dzisiaj biorę na tapetę kolejny specyfik mający zapewnić mi zdrowe, odżywione paznokcie.
Tym razem L'biotica i Opti Cure Odżywcze serum do paznokci. Preparat dostępny na pewno w aptece, ja kupiłam go w zestawie z suplementem Włosy&Paznokcie tej firmy.
Tym razem nie dowiedziałam się niestety, po jakim czasie mogę spodziewać się efektów. Biorąc pod uwagę stosowanie łącznie z kuracją suplementem, mam nadzieję, że nastąpi to niebawem.


Pierwsze wrażenia, to niestety drażniący - moim zdaniem - zapach, kojarzący mi się z odświeżaczem samochodowym i nie jest on na pewno, wbrew zapewnieniom producenta, przyjemny. Pompka nie pozwala oczywiście na aplikację idealnej ilości preparatu, natomiast w tym przypadku nie stanowi to najmniejszego problemu, ponieważ zamiast 5 porcji wyciska się po prostu 3 i rozprowadza na wszystkich paznokciach. 
Serum świetnie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
Recenzja wkrótce ;)

Strona www Opti Cure /KLIK/

m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...