niedziela, 3 kwietnia 2011

Sakura - róż mineralny z limitowanej Quite Cute od MAC

Na szybko wrzucam zdjęcia mojego nowego zachwytu. ;) Zachwyciły mnie zdjęcia kolekcji, później rozczarowały swatche, wątpliwości ogarnęły wczoraj, a dzisiaj doznałam ponownego zachwytu i tak już w tym zachwycie tkwię, zwłaszcza, że Sakura na skórze prezentuje się przepięknie. Idealny wiosenny kolor dla takich jasnych karnacji, jak moja. Generalnie polecam przyjrzenie się tej kolekcji wszystkim posiadaczkom jasnych cer. Więcej zdjęć znajdziecie tu /KLIK/

A teraz do rzeczy - Mineralize Blush Sakura







Swatche - pierwszy to samo serduszko, drugi róż właściwy, trzeci to zmieszane obydwie części Sakury.

Ja na razie jestem tym różem zachwycona, recenzja wkrótce ;)

m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)

/Jednocześnie zmuszona jestem niestety zastrzec sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających wulgaryzmy, SPAM, czy pisanych jedynie po to, by umieścić w nich link, czy odnośnik niezwiązany z tematem postu/

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...